22 juni 2016

Dochter alweer 30

Sjoerd op de verjaardag van Arja in
de dierentuin
Het was net zo'n warme juni dag als vandaag; misschien een beetje minder benauwd toen Arja werd geboren. Het klinkt wat oubollig, maar toch denk je bij zo'n gelegenheid: "wat vliegt de tijd". Ik had vandaag even langs willen gaan, maar ik had kunnen weten dat ze op deze dag altijd naar de dierentuin gaan. Ik had al twee keer de voice mail ingesproken en vanmorgen, terwijl ik aan het stofzuigen was - ja ja dat doe ik af en toe - belde ze terug en tussendoor probeerden we wat uit te wisselen, telkens onderbroken door de kinderen die terecht aandacht vroegen. Ze hadden het geweldig naar hun zin. Ik kreeg nog een leuke foto opgestuurd van de kleine Sjoerd die zich ook kostelijk vermaakte op deze heugelijke dag.
Gijs in de tropische tuin in Blijdorp

Ernstig kijkende Evi opgeschilderd als een vlindertje

Geen opmerkingen: