15 december 2019

Hij lag hard te snurken

Vanmorgen zou ik instructie krijgen van Hugo over de problematiek van zijn CV installatie. Morgen komt de monteur en die kan ik dan te woord staan. We hadden half om half afgesproken dat ik in ieder geval voor 11 uur zou langs komen; erg veel vroeger was het ook niet toen ik stilletjes de flat binnen sloop. Alles was nog in diepe rust. Door de deur van zijn slaapkamer heen kon ik Hugo horen snurken; hij heeft het momenteel ontzettend zwaar en ik was blij dat hij zo overduidelijk in rust was.
Ik nam rustig plaats in de luie stoel en wachtte op de dingen die komen zouden. Niet zo gek veel later kwam hij in ochtendjas de kamer binnen. De instructie stelde niet zo gek veel voor; een apparaatje en een hendel. We babbelden nog wat en toen  ging ik er weer vandoor.

Geen opmerkingen: