22 december 2019

De drie musketiers

Jessica toont de babykamer
Vandaag een heel programma om af te werken. Eerst op verjaarsvisite bij zoon Peter. Hij was deze dag wiskundig gesproken 2 tot de 5e macht geworden oftewel 32 jaar. Om in Papendrecht te komen was helemaal niet zo ingewikkeld als ik had gedacht. Gewoon met bus 77 naar Utrecht Centraal en dan met een Qbuzz naar Papendrecht halte Kennedylaan. Een klein half uurtje en je staat voor de deur. Roos en ik waren de eerste gasten, maar direct kwamen Bea en Kees, de ouders van de zwangere Jessica. We hadden elkaar al eens uitgebreid ontmoet en hadden direct een leuk gesprek over hun activiteiten en natuurlijk over ons gezamenlijk kleinkind.
De drie musketiers, 
Jessica liet trots de al helemaal ingerichte babykamer zien.
Een poosje later kwamen Joke, Anneke en Carlos het gezelschap versterken en ontspon zich een genoeglijk familieonderonsje. Tot slot kwamen Jim, Eric met aanhang binnen; oude vrienden van Peter die elkaar al vanaf de kleuterschool kennen en in die tijd de "drie musketiers" werden genoemd. Ik maakte een foto van het fameuze drietal. Ze waren altijd zo gek op magisch voedsel en hun ogen begonnen te glimmen toen ik dat onderwerp naar voren bracht.
Roos en ik moesten als eersten opbreken; we gingen naar Antwerpen voor bezoek aan Martijn en Margot.
We gingen via Dordrecht en Roosendaal met de stoptrein naar Antwerpen Centraal.

Geen opmerkingen: