26 april 2023

Nog even on hold

 Een groepje van een zestal ervaren KI donoren hebben het op zich genomen om nieuwe KI donoren bij te staan in het proces van het kennismaken met donorkinderen. Dat kennismaken is geen sinecure, vandaar. Menig donor van voor 2004 heeft zijn anonimiteit nog niet ingeruild voor vindbaarheid, waarschijnlijk ten dele omdat zij opzien en vragen hebben rondom dat proces. En daarin wil ons groepje voorzien door middel van een website.
Gisteravond hebben we in een videoconferentie voor de tweede keer met elkaar overlegd en in die vergadering heb ik het op mij genomen om hieromtrent een stuk te schrijven voor deze website. Daar heb ik mij vandaag mee bezig gehouden, maar bij nader inzien wil ik het stuk nog niet beschikbaar stellen voor genoemde website. 

Geen opmerkingen: