02 april 2023

Niet geslapen?!

 Voor mijn gevoel had ik de hele nacht wakker gelegen, ik was zelfs in het logeerbed gaan liggen en ook daar kon ik de slaap maar niet vatten, maar gek genoeg was ik helemaal niet slaperig vandaag. En Roos wist me te vertellen dat ik zeer intensief en verkwikkend had liggen slapen. Dat komt vast van al die regendagen die we afgelopen week hadden; ik had twee dagen achter elkaar nauwelijks gewandeld en dus niet moe geworden en dus geen slaap nodig gehad. Mijn slaapbehoefte is kennelijk sterk afhankelijk van de hoeveelheid beweging die ik al wandelend verwerf.
Eind van de morgen ging ik er weer vandoor, inderdaad vanwege de zon die voor het eerst sinds dagen weer eens van zich liet merken. Ik moest via Deventer reizen vanwege werkzaamheden en moest daardoor ruim 15 minuten wachten aldaar, die tijd heb ik nuttig gebruikt door even stevig de benen te strekken op de kades van de wal rond het centrum van de stad, tijd goed gebruikt. In Amersfoort overgestapt op de stoptrein en in Den Dolder uitgestapt om opnieuw aan de kilometertjes, c.q. het aantal stappen te komen hetgeen goed lukte. Heerlijk dat de zon weer schijnt. Morgen lekker naar Zuid Limburg, wandelen met vriend Dick, RiMo voor intimi.

Geen opmerkingen: