10 januari 2011

Schladming



Jonge jonge, wat was dat toch altijd een pret! Met de dokters naar het ski-oord in Schladming. We hadden het zo georganiseerd dat daar nascholing werd gegeven, zonder invloed van "de (farmaceutische) industrie" en geheel vorm gegeven door het nascholingscircuit van het district. Dus inhoudelijk helemaal volgens de regels (zo had ik het bedacht)! Maar we gingen wel naar de sneeuw en voor een belangrijk deel  gefinancierd door de industrie. Perfect, gezellig, en ik ging mee namens de organisatie. Ik geloof dat ik het drie jaren mee heb mogen maken en denk er nog met zo veel genoegen aan terug. Het werken in de huisartsenwereld, ik deed het meer dan 15 jaar, het was een groot plezier in mijn werkzaam leven. Maar Schladming was toch wel het hoogtepunt van pure jolijt zoals de aandachtige lezer uit deze foto kan zien.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: