Toevallig las ik een interview met de oprichter van Coolblue, de heer Pieter Zwart. Prominent in het interview was zijn service-beleid. En dat heb ik gemerkt. Het eerste exemplaar ontving ik per post; keurig begeleid met mailtjes hoever het bestelproces was gevorderd. Een leuke doos met een paar grappen erin (voorbeeld: deze bodem smaakt wel naar karton! kent u die reclame van Mario nog over die Pizzabodem) en natuurlijk de Chromebook. Die bleek echter een technisch mankement te vertonen. Dus ik de volgende dag met lood in m'n schoenen bellen. Tot m'n verbazing en grote genoegen kreeg ik binnen de kortst mogelijke tijd iemand aan de lijn. Probleem zou worden behandeld. Ik kreeg een mailtje met een suggestie om het probleem op te lossen maar dat werkte niet. Heb ik een mailtje teruggestuurd en toen kreeg ik het devies om de hele zaak terug te sturen of het langs te brengen naar één van de drie zaken van Coolblue. Dat heb ik gedaan; door de kou naar Eindhoven en daar kreeg ik vrijwel direct een nieuw exemplaar, met een prachtige boodschappentas met logo van Coolblue; ben ik net zo'n reclamezuil (har har). Ter plekke getest op mijn verzoek en prima. En nu zit ik dit Bloggie te schrijven. Daar heb ik hem o.a. ook voor aangeschaft want echt nodig had ik hem niet. Kan ik naar ik hoop ook in de trein Bloggies schrijven. In sommige intercities is Wifi aanwezig.
12 maart 2013
Een tas van Coolblue
Toevallig las ik een interview met de oprichter van Coolblue, de heer Pieter Zwart. Prominent in het interview was zijn service-beleid. En dat heb ik gemerkt. Het eerste exemplaar ontving ik per post; keurig begeleid met mailtjes hoever het bestelproces was gevorderd. Een leuke doos met een paar grappen erin (voorbeeld: deze bodem smaakt wel naar karton! kent u die reclame van Mario nog over die Pizzabodem) en natuurlijk de Chromebook. Die bleek echter een technisch mankement te vertonen. Dus ik de volgende dag met lood in m'n schoenen bellen. Tot m'n verbazing en grote genoegen kreeg ik binnen de kortst mogelijke tijd iemand aan de lijn. Probleem zou worden behandeld. Ik kreeg een mailtje met een suggestie om het probleem op te lossen maar dat werkte niet. Heb ik een mailtje teruggestuurd en toen kreeg ik het devies om de hele zaak terug te sturen of het langs te brengen naar één van de drie zaken van Coolblue. Dat heb ik gedaan; door de kou naar Eindhoven en daar kreeg ik vrijwel direct een nieuw exemplaar, met een prachtige boodschappentas met logo van Coolblue; ben ik net zo'n reclamezuil (har har). Ter plekke getest op mijn verzoek en prima. En nu zit ik dit Bloggie te schrijven. Daar heb ik hem o.a. ook voor aangeschaft want echt nodig had ik hem niet. Kan ik naar ik hoop ook in de trein Bloggies schrijven. In sommige intercities is Wifi aanwezig.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Zo'n Chromebook zit ik ook al een tijdje naar te kijken! Lijkt me hartstikke fijn werken. Ik gebruik aardig wat dingen van Google en het werkt altijd prima. Als de laptop die ik nu heb het begeeft ga ik over!
Een reactie posten