Omdat ik letterlijk nooit naar de radio luister was het mij ontgaan, maar wat Roos mij vertelde over wat zij op de radio gehoord had was zo hilarisch dat ik er absoluut over wilde bloggen. Het betrof de ontmoeting van twee allergiën van mij: enerzijds de praktijken van de voedingsindustrie en anderzijds de in de malingnemerij door de communicatie-industrie.
Er schijnt een product op de markt te zijn met de naam "good noodles kip" waarvan is aangetoond dat er geen kip aan te pas is gekomen. Niet te geloven toch? en hoe reageert dan de fabrikant (Unox) op deze bevinding? Alsof ze van niets weten wordt vanwege dit onderzoek de verpakking aangepast om "misleiding te voorkomen"; de kip verdwijnt van het pak maar de naam blijft vast nog wel. Er moet beter gecommuniceerd worden met de consument, of dat het product zou verbeteren. Ik zat te schateren van het lachen toen ik het van Roos hoorde. Zal ons niet gebeuren; voordat ik dat soort rare rommel zou eten; trek al een vies gezicht bij de gedachte.
Op internet kunt u e.e.a. nog nalezen.
Er schijnt een product op de markt te zijn met de naam "good noodles kip" waarvan is aangetoond dat er geen kip aan te pas is gekomen. Niet te geloven toch? en hoe reageert dan de fabrikant (Unox) op deze bevinding? Alsof ze van niets weten wordt vanwege dit onderzoek de verpakking aangepast om "misleiding te voorkomen"; de kip verdwijnt van het pak maar de naam blijft vast nog wel. Er moet beter gecommuniceerd worden met de consument, of dat het product zou verbeteren. Ik zat te schateren van het lachen toen ik het van Roos hoorde. Zal ons niet gebeuren; voordat ik dat soort rare rommel zou eten; trek al een vies gezicht bij de gedachte.
Op internet kunt u e.e.a. nog nalezen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten