27 december 2010
Noodzakelijke investering?
De dienstregeling op een elektronisch bord; dat is toch vooruitgang?! Sinds kort beschikken we in de Bilt ook over elektronisch bestuurde informatieborden bij de bushaltes; een hele vooruitgang denk je dan, toch? Maar in de praktijk is het pure onzin en geven die palen helemaal niet aan hoe lang het nog duurt maar hoe laat hij had moeten vertrekken. Het gebeurde mij dat ik volgens het bordje nog 6 minuten moest wachten alvorens de bus zou komen, dus ach ik liep rustig wat heen en weer bij de halte. Gelukkig was de chauffeur van de bus zo oplettend dat hij bij de halte stopte zodat ik de bus kon betreden. Niets is zo verkeerd als verkeerde informatie die gepresenteerd wordt als juist!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
1 opmerking:
Het ernstigste is nog dat die borden ook blijven verzenden als er überhaupt geen bussen rijden. Zo geeft de Abt Ludolfweg nog steeds aan dat er elk kwartier een bus komt terwijl er al weken geen bussen komen vanwege de wegwerkzaamheden. Of op het moment dat de bussen niet reden vanwege sneeuwval... Ik heb toen nog een dure sms gestuurd naar de service om zeker te weten of er nog bussen kwamen en die zei ook dat er over 5 minuten een bus zou arriveren welke nooit kwam.
Erg onhandig.
Een reactie posten