15 juli 2019

Kaas halen

Bij de brug over de Biltsche Grift
Voor vandaag had ik een stevige wandeling in gedachten, en aangezien ik graag dingen combineer leek het mij een goed idee om een wandeling te maken naar Utrecht en dan bij die voortreffelijke kaaswinkel Stalenhoef lekker verschillende kazen in te slaan. Dat wandelen doe ik in combinatie met zeer matig eten; dat is nog steeds om af te vallen; het gaat naar wens; inmiddels weeg ik 77,5 kg; ik had niet verwacht dat ik dat ooit nog zou kunnen bereiken.
Die wandeling naar Utrecht via de Visserssteeg en over de snelweg via de dubbele kurketrekkerbrug liep ik in 2003, bij de vorige intensieve afvalexcercitie iedere dag; en dan niet alleen 's-morgens vroeg heen, maar ook 's-avonds na het werk weer terug; totaal 30 km. Dat red ik niet meer; toen ik eenmaal bij de kaaswinkel had ingeslagen en weer bij het station was, geloofde ik het verder wel en nam lekker de bus terug naar huis.

Geen opmerkingen: