16 juni 2026

Sam met z'n mamma naar de Efteling

Ik appte Arja om te vragen of ik langs kon komen voor een kop koffie, ze beantwoordde mijn app met enkele foto's en dat ze met haar jongste, Sam bij de Efteling was. Dat zijn toch wel heel leuke "extra's" van de moderne mogelijkheden; je bent best meer betrokken bij de lotgevallen van de (klein)kinderen.
Vol aandacht, lieve foto van de zesjarige. Ach, wat doet me dat ook denken aan de tijd dat ik met m'n jonge kinderen op stap ging. Heerlijke tijd en nu de volgende generaties; fijn om daar getuige van te zijn.

Geen opmerkingen: