08 november 2017

Koken en bakken

Gisteren ben ik gaan wandelen vanwege het prachtige weer. In de trein kreeg ik een eppie van Nathalie met de vraag wat mij het beste uitkwam: of ze woensdag/donderdag of donderdag/vrijdag zou komen logeren en musea bezoeken. Welnu, dat betekende in ieder geval dat ik vandaag lekker zou gaan koken.
Afgelopen nacht verliep wat onrustig; tegen de ochtend werd Roos hondsberoerd en heb ik haar bijgestaan; gelukkig maar dat ze de nacht bij mij doorbracht. Maar in de loop van de ochtend knapte ze wel weer voldoende op en ging naar haar eigen optrekje.
Ik ging inkopen doen, nassi koken en een rozijnen/notenbrood  bakken voor morgen en natuurlijk nog even een stuk wandelen in het bos al was het maar om de stijfheid en de lichte spierpijn van gisteren eruit te lopen. Wat vind ik dat bewegen toch heerlijk!

Geen opmerkingen: