01 oktober 2018

Men of rocks

In het hotel nog even gebruik gemaakt van de WiFi. In de Trouw stond een leuk artikel over Lifestyle. Ergens in Italië is een dorpje dat kennelijk model staat voor een lifestyle die sprekend lijkt op de mijne; veel bewegen en matig eten. Natuurlijk wordt de manier van leven in dit Italiaanse dorpje overgoten met olijfolie, actief hout hakken en het eten van verse producten van het land. Natuurlijk is er een boek verschenen over de lifestyle en deze manier van leven. Ik voelde me opnieuw bevestigd. Mijn aanpak van Lifestyle is zo gek nog niet. Overigens gebruik ik ook veel olijfolie, maar ook boter, reuzel en ganzenvet. Mijns inziens gaat het ook vooral om matig eten en doet de samenstelling er niet zo veel toe als je er maar veel bij beweegt.
Thuis gekomen vond ik een bericht van vriend Dick met een link naar een nieuwe serie over geologie. Heb even gekeken wat ik er van vond en dat was zo positief dat ik de loop van de avond alle afleveringen  - slechts 3 hoor - heb bekeken. Een echte aanrader. Wat was die James Hutton een genie!

1 opmerking:

biltburg zei

Pioppi, Acciaroli