17 juli 2017

Hoezo groen?

Vandaag met Huib een etappe van het Groene Hartpad gelopen die we tot nu toe - terecht - systematisch hadden overgeslagen. Het plan was om van Rotterdam Noord naar Nieuwerkerk a/d IJssel te lopen. Het eerste stuk liep door stadsgebied en ook later liepen we toch vooral door woonwijken, niet wat we verstaan onder een Groene Hart wandeling. Bij Capelle hadden we het dan ook wel gezien. Toegegeven dat de Kralingse plas best mooi was met zicht op de skyline van Rotterdam en het laatste stuk liep ook best door een aardig park.
We haalden de trein op het nippertje en ik was binnen een uur weer in Bilthoven. Onderweg had ik Roos gebeld; ik had m'n "spullen" bij me en wilde naar Sportcity: geen gehoor. En zoals ik al verwacht had, was ze ook of beter gezegd, lag zij ook in het zonnetje op het zonneweitje bij de sauna. Was ook mijn plan na 12 kilometer wandelen.

Geen opmerkingen: